Današnje ime Luka Koper je iz leta 1961. Dve leti kasneje je bila ustanovljena carinska cona. Leta 1967 so kot investitorji zaključili izgradnjo 31 km dolge železniške proge Koper-Prešnica, kar je omogočilo vključitev Luke Koper v evropski železniški sistem.
Luka Koper je večnamensko pristanišče, opremljeno in usposobljeno za pretovor ter skladiščenje širokega spektra blagovnih skupin. Osnovno dejavnost dopolnjujejo z dodatnimi storitvami na terminalih in partnerjem ponujajo pomoč pri logističnih rešitvah.
Osnovno pristaniško dejavnost pretovora in skladiščenja izvajajo na dvanajstih specializiranih terminalih. Vsi terminali so neposredno ob obali in so opremljeni s sodobno pretovorno, transportno in skladiščno tehnologijo.
Vizija
Luka Koper vodilni pristaniški sistem za globalne logistične rešitve držav srednje in vzhodne Evrope.
Poslanstvo
Z zanesljivo in razvito pristaniško ponudbo podpiramo globalne logistične rešitve do osrčja Evrope skladno s potrebami gospodarstva in najzahtevnejših kupcev.
Trajnostni razvoj
V Luki Koper se zavedajo vplivov, ki jih ima pristaniška dejavnost na okolje. Zato so se v svoji poslovni politiki zavezali smotrnemu ravnanju z okoljem, ki ga želijo ohraniti tudi za prihodnje rodove. Spremljanje in obvladovanje vplivov na okolje je tako postalo del njihovih rednih delovnih aktivnosti. Sistem ravnanja z okoljem po standardu ISO 14001 za vse luške dejavnosti so med prvimi evropskimi in kot edini med jadranskimi pristanišči vzpostavili že leta 2000, maja 2006 so ga nadgradili v ISO 14001:2004, decembra 2009 pa so pridobili najmodernejšo shemo varovanja okolja EMAS.
Viri in literatura:
⦁ https://luka-kp.si/
⦁ Gradivo za turistične vodnike, obala 2014, Iztok Bončina
⦁ http://www.regionalobala.si/novica/luka-koper-nekoc-in-danes
⦁ http://www.gis.si/egw/GOS_T07_P03/index.html
⦁ https://sl.wikipedia.org/wiki/Luka_Koper