V eni od številk revije Tur!zem, ki jo izdaja Slovenska turistična organizacija, si lahko prebereme zanimiv in uporaben članek o pripovedovanju zgodb v trženju na področju turizma.
Avtor članka je Rolf Jensen, priznani danski predavatelj in svetovalec, futurist in strokovnjak s področja korporativnih zgodb. V prispevku avtor naredi kratek uvod v pripovedovanje zgodb, ki ga sestavlja sedem pravil:
1. učite se iz filmov
2. tržite blagovno znamko
3. tudi sami verjemite v zgodbo
4. raziščite, o čem bo govorila tema trženja vaše blagovne znamke
5. ne odkrivajte novih zgodb, uporabite tiste, ki so pri roki
6. pripovedovanje zgodb je ustvarjalni proces
7. tudi majhne zgodbe delujejo
Sicer pa najdete na tej povezavi zanimivo predstavitev na prosojnicah o zgodbah v turizmu, ki jo je pripravil Rok Klančnik že kar pred nekaj leti. Za razmislek.
Vir:
http://www.smid.si/index.php/novost1/241-prihodnost-trenja-v-turizmu-lei-v-zgodbah