Spletno stran prenavljamo. Vsa vsebina še ni na voljo na novi spletni strani vendar jo aktivno dodajamo. Hvala za razumevanje.

Za ogled kliknite na spodnji gumb.

Ogled nove strani...
slhrendeit

...

V mestni občini Koper je neurejenih več kot 10.000 parcel. Pasivno odzivanje občinskega urada za prostorski razvoj in nepremičnine je simptomatično za pomanjkanje vsakršne perspektive urejanja prostora in lastniških odnosov. Takšna pišmeuhovska politika je kulminirala v pripravah občinskega ...

Doživetja

„Turistični produkt je tisto, kar kupimo.

Doživetje pa tisto, kar doživimo
(in si zapomnimo za življenje)“.
Zapis, ki ga citirajo številne destinacije, brez znanega vira

KAJ SO PRAVZAPRAV DOŽIVETJA?
Doživetja so način, kako destinacija/ponudnik vključi obiskovalca in ga pritegne skozi avtentično zgodbo, ki jo je mogoče doživeti zgolj tam in ne kjerkoli drugje. Vsekakor ne na isti način.

Turizem doživetij je nasprotje masovnega, ki se je tradicionalno osredotočal na paketna potovanja in počitnice z nizko mero osebnega vključevanja. Zgodba/doživetje je interaktivna, nagovarja različne čute, je vključujoča in pritegne obiskovalca na način, da ga povabi, da postane del zgodbe, ne pa neangažiran zunanji opazovalec. Doživetja se morajo dotakniti srca in duha radovednih popotnikov in jih povabiti, da se povežejo s kulturo, pokrajino, ljudmi, tradicijami …

Obiskovalec vsebin ne zgolj konzumira, temveč v njih aktivno, a neprisiljeno sodeluje. Celostno izkušnjo doživetja moramo graditi vse od raziskovalne faze,preko rezervacije, doživetja samega, do izkušnje po odhodu.

EKONOMSKA VREDNOST, ki jo ustvarjajo doživetja oziroma kako napreduje EKONOMSKA VREDNOST, ko iz dobrin razvijamo doživetja.

Gre za preprosto ekonomijo. S tem, ko se premikamo navzgor po premici in dodajamo razlikovanje, osebno angažiranje in izkustveno komponento, lahko dosežemo boljšo konkurenčno pozicijo in višjo ceno. Ponudnik na ta način poleg boljše konkurenčne pozicije in višje dodane vrednosti dobi večjo vidnost (lokalno in širše), močnejše odzive na družbenih omrežjih in priporočila od ust do ust.

Ekonomska vrednost doživetijEkonomska vrednost doživetij.

Je ekonomija doživetij zgolj trend?

Ne! Gre za staro, globoko človeško željo se povezati, čutiti, občutiti, spoznati kulturo, ljudi, biti del nečesa, čutiti avtentičnost in iz svojega potovanja prinesti nekaj, kar ostane spomine. Toda, vsi ponudniki ne ponujajo doživetij, ker je njihova poslovna strategija drugačna, ker nimajo človeških virov, znanj in ustreznih kompetenc.

Vir:
Vsebinski priročnik Slovenia unique experiences, marec 2021

Last modified on sobota, 26 februar 2022 09:29

Novo na portalu

cache/resized/2b0220451323c657bff424128f4c2e0b.jpg
Kulturne znamenitosti
cache/resized/ccaa06b732b04cfa1c3fbf42c26b2aa6.jpg
Kulturne znamenitosti
cache/resized/f9ddf6351f21430ea86e90da7faa6ef4.jpg
Zgodovinski kraji, gradovi in utrdbe
cache/resized/d88d9fe8b5e1a677c1a569cd33ab8984.jpg
Slovenska istra
cache/resized/ab03b41f423d0b604a07060646c54e6c.jpg
Slovenska istra
cache/resized/27c31facb3d18470141cf5e4bb92f316.jpg
Skozi zgodovino

Na strani je 86 gostov in ni članov .

Top